Nyheter Info om 30/6 22 juni 2010 Hejsan!Vi träffas i lokalen för en fika (som föreningen står för) innan vi gemensamt vandrar ner till Café Slusswakten.Båtbussen går därifrån kl. 18.30 och kostar 44 kronor. Blir det dåligt väder stannar vi i lokalen och gör något annat. Skriv en kommentar Namn* E-postadress* Blogg-adress
0