Nöjesföreningen Festis
Festis deltar i Socialpsykiatriskt Forum
Under Socialpsykiatriskt Forums årskonferens 2006 som hölls i Karlstad hade Festis många järn i elden:

Nöjesföreningen Festis fick mottaga ett stipendium av Socialpsykiatriskt Forum


Festis monter i Biliotekshuset var välbesökt.


Kören visade upp sina färdigheter.


Festisbandet Nice Guys underhöll på middagen under kvällen.
Mycket uppskattat av alla deltagare!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress